pondělí 18. března 2013

USK Akademik - dorost 15.kolo

18.3. Celkem 6 bodů si včera přivezli dorostenci z Plzně, když porazili 7:1 Tachov a 5:1 Sokolov.
Foto:

Video:
Fotka
 
V neděli 17.3. vyráží mladí Akademici na další dva zápasy. Čekají na ně týmy z Tachova a Sokolova. Oba dva týmy Akademici v minulých kolech porazili. FLK TJ Slavoj Tachov by neměl být problém porazit, protože je to jediný tým, který letos ještě nezískal ani jeden bod a je úplně poslední. TJ Baník Sokolov ztrácí na Akademiky 4 body a je v tabulcé šestý. Akademici jsou s 25 body na 4.místě. Zápasy se odehrají ve sportovní hale Lokomotiva Plzeň. Pro Akademiky to bude v této hale premiéra. Pro ty, kdo se chtějí přijet podívat a povzbudit nás přikládáme mapku.

2. liga dorostenců - divize I - 15. kolo


17.308:30TJ Baník SokolovSK Kerio Plzeň Tlučná




Rybnikár Fi. - Tichý Mi.


17.309:40FLK TJ Slavoj TachovUSK Akademik Cheb




Rybnikár Fi. - Tichý Mi.


17.310:50FBC Plzeň BSK Kerio Plzeň Tlučná




Škarda Mi. - Trejbal Pa.


17.312:00USK Akademik ChebTJ Baník Sokolov




Rybnikár Fi. - Tichý Mi.


17.313:10FBC Plzeň BFLK TJ Slavoj Tachov




Škarda Mi. - Trejbal Pa.   



Žádné komentáře:

Okomentovat